Fuck off and die

Min tandläkare ringde tidigare idag när jag stod i ett av H&Ms provrum. Först trodde jag att hon skulle dra igång rena rama utskällningen för att jag aldrig ringde tillbaka förut och bokade en ny tid. Men det nämndes inte alls. Istället började hon svamla om att tandregleringen sagt att jag skulle komma dit och slipa och fylla ut tänderna. Allt på grund av att jag har, precis som ni kan se på bilden nedan, mina huggtänder precis bredvid framtänderna. De tänderna som egentligen ska sitta mellan finns inte.

Det här var något som ingen talat om för mig tidigare. Och uppenbarligen har de inte lyssnat då jag motsatt mig det förslaget. HELL NO på det. Jag tänker inte ta bort något av det coolaste jag har. Jag älskar att inte ha en fullkomligt spikrak och jämnlång tandrad. De skulle radera bort halva mig om de slipade bort mina huggtänder och fyllde ut till en perfekt tandrad. Dessutom, hur jävla många är det som har tänderna som jag egentligen? Nej, jag vägrar!



[Kommentarer ]
Postat av: Oliver

Så kan dom ju inte göra :o klart du ska ha kvar dina huggtänder!

2009-08-18 @ 17:57:26
Postat av: Maria Nyberg

Coolt! Självklart ska du ha kvar dem! :D Screw them!

2009-08-19 @ 11:52:12
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

Coolt! Självklart ska du ha kvar dem! :D Screw them!

2009-08-19 @ 13:06:17
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0