Animal I have become

Hemma från en övernattning hemma hos världens bästa jävla vän. Blev en riktig brudkväll med SATC och Ben&Jerry's. Men sånt måste man ju också gå igenom ibland, eller hur? Hon är nog den enda jag klarar av att göra det med, annars känns det mest fjantigt. Tummen upp för det Go-Nattis, du har ett girly inflytande på mig! Stackars kraken blev sjuk också, så nu fick jag väl med mig det hem.. Min egen förkylning har stannat upp. Den är fortfarande där och jag känner av den men den blir inte värre i alla fall!

Hade tänkt att jag skulle göra lite nytta de två sista dagarna innan skol-helvetet drar igång igen. Mitt rum har varit under construction sen i vintras, det har inte hänt så mycket mer än att färgerna har hamnat på väggarna, svarta gardiner har inhandlats och en hylla har skruvats ihop - av mig själv! Men nu är det fan dags! Jag har stora planer, STORA planer. Ska man bo här i några år till ska det fasen vara hemtrevligt också.

Ett problem, dock. Sängen måste placeras någonstans, men jag vet fan inte vart. Jag klarar inte av att ha den stående som den gör nu, mitt i hela skiten som om det vore en jävla dubbelsäng där två personer ska gå och lägga sig på varsin sida. Vill bara skjuta in den i ett hörn mot väggen, men det går inte! Blä. Nu slutar jag både klaga och skriva. Ni orkar ändå inte läsa mer.


[Kommentarer ]
Postat av: Emms - Bloggen du bör ta med tequila & en nypa salt

sv: Nej borat va bara så pinsam! Verkligen en killfilm till max men visst, filmen är riktigt grym gjord och humorn satsar dom stort med vilket jag gillar. Men Brüno, svårslagen asså :)

2009-08-17 @ 15:25:26
URL: http://capisce.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0