She looks like a human Bambi

Photos: TFS, Olivia Palermo's thread
Jag har skrivit om henne förut och jag gör det så gärna om och om igen. Olivia Palermo är för tillfället min största inspirationskälla. Jag trodde aldrig att jag skulle säga något sådant, men det är sant. Jag har fallit handlöst för hennes sätt att mixa kläder och hennes alltid lika fräscha ansikte. Deep down inside skulle jag aldrig kunna klä mig som hon gör, men inspireras går. Och låna lite smått. För jag är så trött på att hela Stockholm ser precis likadant ut

[Kommentarer ]
Postat av: Betty

Hon har en jättefin stil! Hon får alltid till så fina lockar och är alltid så fräsht sminkad också:)

2009-04-15 @ 20:12:31
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0