Confessions of a Shopaholic: 2/5

Filmen igår var helt okej. Boken är dock way better. Önskar att Becky inte hade varit så sjukligt överdriven när det kommer till allt. Känns som att de var oroliga över att man inte skulle fatta att hon var en shopaholic. Det blev för mycket av precis allt och dessutom en osammanhängande handling. Nja, klart att jag förmodligen kommer att se den igen. Men det är ingen favorit. Ett plus för musiken dock som var mycket passande.


[Kommentarer ]
Postat av: Josefine

Det var PRECIS det jag trott om den filmen. Att den skulle vara alldeles för överdriven. Därför har jag inte alls varit lockad att se den, och nu fick jag ju det bekräftat. Har inte läst boken heller, men jag skulle hellre göra det än se filmen.

2009-04-06 @ 15:29:28
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Betty

Nää, ush jag tycker inte alls den verkar bra, boken intresserar mig inte så mycket heller. Skulle aldrig betala för att se den. Men kommer säkert se den på nätet sen mer för att ha sett den.

2009-04-06 @ 17:31:24
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0