Just because I like the picture



Jag bloggar just nu live från en av mina sängar. Hörde ni hur lyxigt det där lät? Nej men jag är ju skilsmässobarn (glamouröst, huh?) så då får man ju liksom en extrasäng på köpet. Funderar på hur lång det det kommer att ta innan jag somnar. För jag orkar inte flytta mig ifrån denna mjuka skapelse. Basketen var inte en så bra idé. Promenaden dit tog en jävla lång stund - mina ben orkade knappt bära mig. Och väl där dunkade mitt huvud och jag blev fullkomligt självmordsbenägen av att sitta bakom 08-spelarna. Nu blir det istället till att hinka i sig vatten, smeta läpparna kladdiga med vaselin och gräva ner näsan i "Sanningen om diamanter". Fullkomligt värdelös bok.

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Jag har bara läst Nicoles bok på engelska och jag förstod ärligt nästan ingeting av den trots att jag inte är dålig på engelska liksom.



Jag har också en kompis som skryter hela jävla tiden. Jag orkar verkligen inte höra, men det förstår hon inte, så hon bara fortsätter. Och jag blir mer och mer irriterad.

2008-10-14 @ 22:41:27
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Hannah

SV; Jo, det har mina också gjort i alla år... har försökt med pärmar, men det funkar liksom inte.

2008-10-15 @ 07:45:53
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: Em.

Jävlar va pepp jag blev nu XD hahahaha :P söt du är :)

2008-10-15 @ 16:27:40
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0