It's starting to get late and I'm tired but there's no time for sleeping and I feel like talking



Jag är fasligt trött. Sådär trött att man är alldeles för trött för att somna. Det gör liksom ont i ögonen men man orkar inte röra sig från den positionen man sitter i så man sitter kvar. Beklagar sig över hur jävla trött man är. Tittar på klockan. Upptäcker en massa andra jobbiga grejer. Som att det är för varmt. Man är så pass trött att man inte längre gäspar. Jag tror nog att det betyder att jag borde stänga av datorn, släcka lampan och somna. Men jag är som sagt för trött för att somna.


[Kommentarer ]
Postat av: elin.e

ååå tack!

2008-10-30 @ 07:24:50
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: T r e t t i o n i o

thanks, ska kolla in dom! james morrison vet jag att jag inte tycker jättemkt om iaf, eller jo jag älskar james morrison i the doors, men det var ju inte han du syftade på...

2008-10-30 @ 13:36:31
URL: http://trettionio.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0