Jag får ångest av att komma på rubrik, hehhe

Blir inte mycket uppdatering här. Lack of time as usual. Idag har i vilket fall som helst varit en gudomligt bra dag. Min glädjekurva har gått diagonalt uppåt och det ska fan mycket till för att den ska börja dala. Fick ett starkt MVG på min engelska bokpresentation och det hade jag aldrig trott när jag satt på tåget och skakade för att jag var så nervös. Fråga mig inte varför, jag är bara funtad så. Sen fick jag höra både att jag hade underbar hårfärg och att jag "looked gorgeous". Oh happy day

[Kommentarer ]
Postat av: Miss Pari

oh grattis :D MVG!! hur gör du? :-D

skicka mig lite mvg-vibbar, jag behöver sådana framöver.



skaffa brittans första album, lyssna på den å sen på senaste. LOL :-D

det är sjukt vad musikvärlden förändras (och personligheterna)^^

2008-11-26 @ 18:20:12
URL: http://parschi.blogg.se/
Postat av: Miss Pari

oh, jag fick en träff! :D

hoppas den hjälper.

2008-11-26 @ 21:04:04
URL: http://parschi.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0