I love you, I love you, I love you, I love you

Den senaste tiden har besöksstatistiken ökat ordentligt här. Och ibland får jag även kommentarer där uppskattning visas för det jag skriver. Jag vill bara att ni alla ska veta att jag blir otroligt jävla glad över det. Nu menar jag inte att ni ska ösa superlativ över mig. Men vissa som skriver är anonyma och det blir så svårt att säga tack. Så till alla som visar uppskattning: TACK! Jag blir superglad

[Kommentarer ]
Postat av: Hannah

Jag har följt din blogg hur länge som helst nu. Kommer ihåg att jag hittade bloggen du hade innan Rock n' Roll Soldier, men hade slutat skriva, och jag blev jätteledsen över att ha hittat en så bra blogg som var "nedlagd", men då skrev du att du hade startat den istället ;) Trogen läsare här vettu.



SV; Inte jag heller egentligen... tänkte köpa en begagnad, men nu sa pappa att han kunde betala halva, hehe :D

2008-11-03 @ 20:32:38
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är cool^^/decibel

2008-11-05 @ 11:03:07

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0