You still mess up my mind

FUCKIT. Jag hade en dröm natten till idag. En dröm som jag faktiskt kom ihåg. Åh, den var så verklig. Men samtidigt så overklig. Just för att det som hände ligger så långt bort ifrån mina tankebanor. Men var lycklig i drömmen, jag var inte rädd. När jag vaknade hade jag av någon dum anledning en klump i magen. Jag blev plötsligt rädd. För jag kunde inte avgöra om jag ville ha det som i drömmen, eller inte. Och jag hatar det. För på något sätt så har det fastnat i mitt huvud. Jag kan inte släppa det och jag tänker på det hela tiden. Fan. Varför? Jag är inte töntig egentligen. Det blir bara så.

Och det dödar mig att jag inte kan skriva det rätt ut. För det finns så många som inte bör veta, som inte får veta.

[Kommentarer ]
Postat av: Miss V

JT SANDERS I ENDAST SPTRINGKALSONGER, I KNEW IT!

2008-12-31 @ 00:20:22

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0