Moneybrother, 12/9

Jag tänker alltid att jag ska göra en sån här årssammanfattning, eller något i den stilen. Men så får jag ångest. Vet inte hur jag ska lägga upp den, vad jag ska skriva om. Jag blir rädd att jag ska glömma något. Med tanke på hur dålig jag är på att skriva ner saker som händer. Jag behöver alltså en kick i röven för att faktiskt komma ihåg något.

Så jag bestämmer mig för att ägna varje (viktig) sak jag faktiskt minns från 2008 ett alldeles eget inlägg. Fuck vad schysst jag är säger jag bara. Så kanske jag kan komma på ett vettigt upplägg till nästa årsslut istället. Yeah, sure..


Det första jag minns från 2008 är Moneybrother's konsert på Gröna Lund den 12/9. Jag hade sovit 3 timmar natten innan och hann med nöd och näppe tajma in alla tider, vakna innan jag skulle kliva av osv. Jag var inte klädd för det kalla vädret och hade inte sovit tillräckligt för konsert. Men det är ju då det är som bäst! Mitt sällskap bestod av Vendela och hennes kärlek Aldo och vänner till dem. Vi hade sådär helt okej bra platser, men ett jävla bra utrymme till att dansa. Det var en vacker konsert som osade kärlek och livslust. Eller Vendela och Aldo osade kärlek och jag osade livslust. Det var en sån där kväll då inget spelar någon roll. Då allt man egentligen hör är skratt och allt man egentligen ser är glada ansikten på de personer man tycker om. Då man inte tänker och istället skjuter iväg alla problem. Underbart.


[Kommentarer ]
Postat av: L

dom är grymma

tack btw

2008-12-27 @ 21:08:04
URL: http://confessional.blogg.se/
Postat av: Natta

Vikken snygg header du har :D !!

2008-12-27 @ 21:23:46
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag älskar din spellista. Lyssnar på den hela tiden :)

2008-12-28 @ 14:19:49
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Vend Ella

ÅH. Då träffade du Aldo för första gången!

Det var verkligen vackert och vad jag längtar tillbaka till den tiden.

PUSS

2008-12-28 @ 17:22:38

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0